Nakupujete prostřednictvím televize? Nebo vám dokola opakované spoty otravují život? Jakmile spatřily světlo světa televizní reklamy, bylo jasné, že nezůstane jen u nich. Vždyť reklamy netrvají dostatečně dlouho, aby se nám mohlo dostat dostatečně fundovaného náhledu na věc. Bylo prostě potřeba získat více času na to, aby nás přesvědčily, že právě tento a žádný jiný výrobek je pro náš život naprosto nezbytný.

 

Kouzlo teleshoppingu spočívá právě v jeho jednoduchosti, samotný šot je mnohdy až naivně zpracovaný, ale svůj účel plní dokonale. Co na tom, že sledujeme, jak daný kráječ zvládne nakrájet i beton – jako kdybychom to snad někdy měli v úmyslu… .Nevadí, že většinu těchto úžasných funkcí nikdy nevyužijeme, a že by nám klidně stačil i kráječ zcela obyčejný. Jde o to, že to v nás má zanechat dojem nepostradatelnosti dotyčného předmětu.

 

A co víc, dříve než se stačíme rozkoukat, už se dozvídáme, že právě dnes je skvělá nabídka, kdy je daný výrobek nejen o několik desítek procent levnější, ale že dokonce při jeho nákupu získáme navíc dárek. A pokud to které zboží stihneme zakoupit do třiceti minut po skončení šotu, tak navíc získáme další…No, nekupte to!

 

Zatímco průměrný uživatel internetu není pro teleshopping zajímavý, jeho cílovou skupinou jsou důchodci a právě lidé bez přístupu k internetu. Neboť právě ty ani nenapadne usednout k počítači a vyhledat si podobné výrobky, aby si porovnali, zda náhodou jinde nejsou k zakoupení výhodněji. A kdyby to náhodou nevyšlo, tak právě časový stres spojený se třiceti minutami má případnému nezdaru akce zabránit definitivně.